Szeretnéd felvenni a kapcsolatot az online keresőben kiválasztott szolgáltatóval?
Regisztrálj, majd lépj be saját fiókodba.
Saját "vezérlőpultodon" könnyedén kezelheted az üzeneteket, megjelölheted kedvenceidet, és követeheted, milyen szolgáltatókra van még szükséged.
Részletek a Nuptia online esküvői szolgáltatói adatbázisának használatáról: https://nuptia.hu/eskuvoi-szolgaltatok
Csatlakozz a Nuptia esküvői szolgáltatói közé!
Az esküvőjüket szervezők leginkább online felületeken keresik leendő szolgáltatóikat. A Nuptia (nagy létszámú követőbázisának köszönhetően) elősegítheti, hogy még több ajánlatkérést, megbízást tudhass magadénak már a következő esküvői szezonra is.
Részletek:
GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések
Összeszedtük a leggyakoribb felhasználói kérdéseket – reméljük, a Tied is köztük van.
Amennyiben nem találod meg a kérdésedre a választ, írj nekünk a hello@nuptia.hu e-mail címre, és amint tudunk, segítünk.
Kérünk, hogy minél részletesebben írd le a tapasztalt problémát, csatolj akár képernyőképet is, az mindig nagy segítség nekünk. Küldd az oldal linkjét ahol tapasztaltad a problémát, másold be a látott hibaüzenetet, vagy bármi amivel konkretizálni tudod a jelenséget. Ez nagymértékben segíteni fog nekünk a hiba javításában.
I. Regisztráció, belépés
1. Nem tudok regisztrálni, mit tegyek?
Kérünk, nézd meg, hogy valós e-mail címet adtál-e meg. A regiszráció megerősítéshez ellenőrző e-mail küldünk (érdemes a spam mappát is átnézni). Ha továbbra sem sikerül a regisztráció, akkor írd meg , hogy milyen módon próbáltál regisztrálni, milyen hibaüzenettel találkoztál és utánanézünk.
2. Nem tudok belépni. Mit tegyek?
Leggyakoribb esetek:
- nem azzal az e-mail címmel regisztráltál, amivel belépni próbálsz
- véletlenül egy üres "space" karakter vagy valami más kerül az e-mail cím vagy a jelszó elé vagy mögé
- ha nem emlékszel jelszavadra, új jelszót is tudsz igényelni
3. Meg lehet változtatni a felhasználónevemet?
Erre nincs lehetőség, ezért kérünk, hogy jól gondold át, milyen felhasználónévvel regisztrálsz.
II. Profilok szolgáltatók számára
1. Lehet több szolgáltató profilt is létrehozni?
Igen, akármennyi szolgáltatói profilt kezelhetsz. Mindegyik esetében a Fiók menüpontban követheted az aktív/inaktív státuszt, a tagsági időszakodat, elérhetőségi naptáradat.
2. Hogyan kell új szolgáltatói profilt létrehozni?
Fiókom menüpont Új szolgáltatás gombra kattintva megjelenik az új profil létrehozásához használandó felület. A *-al jelölt szakaszok kötelezően kitöltendők.
A profilod előnézetét bármikor megtekintheted az Előnézet gombra kattintva.
Mentés után profilod még inaktív, az aktiváláshoz előfizetésre van szükség, melyet az Előfizetések, kiemelések gombra kattintva tudsz kezdeményezni.
3. Hogyan tudok a szolgáltató profiljaim között váltani?
A Fiókom/Profil menüpontra kattintva választhatsz profiljaid között, amennyiben több is van.
4. Hogyan tudom Szolgáltatói profilomat törölni?
A Fiók/Profil oldalon a törölni kívánt szolgáltatói profilnál található kék „Profil törlése” gombra kattintva. Felhívjuk figyelmedet, hogy szolgáltató profiloldal törlése esetében az adott profilhoz tartozó esetlegesen aktív előfizetések, kiemelések is elvesznek. A profilok törlése végleges.
5. Hogyan tudom Felhasználói Fiókomat törölni?
Fiók/Felhasználói beállítások/Felhasználói fiók törlése menüpont. Felhívjuk figyelmedet, hogy felhasználói fiók törlése esetében az adott fiókhoz tartozó szolgáltatói profil(ok), az esetlegesen aktív előfizetések, kiemelések is elvesznek. A profilok, fiókok törlése végleges.
6. Milyen díjakat kell befizetnem?
A regisztráció, és a szolgáltatói profilok létrehozása ingyenes. Azonban a szolgáltató profilok inaktív státuszban maradnak addig, amíg Tagsági idő befizetésével nem kéred annak aktiválását.
További kiemeléseket, banner hirdetéseket is vásárolhatsz, melyekről az Előfizetések, kiemelések menüpont alatt tájékozódhatsz.
7. Mennyi a banki átutalásos fizetés átfutási ideje?
A lehető leggyorsabban igyekszünk feldolgozni az utalásokat. Törekszünk rá, hogy legkésőbb 2 munkanapon belül az utalásokat feldolgozzuk. Az utalás megérkezéséről rendszerüzenetben értesítünk, valamint megküldjük az elektronikus számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre.
8. Módosítani szeretném a Szolgálatói profiloldalam kinézetét, mit tegyek?
Bármikor módosíthatod Szolgáltatói profiloldaladat a Fiók/Profil menüpont alatt a Szerkesztés gombra kattintva.
9. Nem szeretném, ha az Elérhetőségi naptáram publikus lenne, mit tegyek?
Bármikor módosíthatod Szolgáltatói profiloldaladat a Fiók/Profil menüpont alatt a Naptár gombra kattintva. A naptár aktív státusza esetén az érdeklődők a profiloldaladon láthatják foglaltsági naptáradat. Inaktív státusz esetében dátumra szűrés esetén a kereső ugyanúgy figyelembe veszi a naptáradban beállított foglalt napokat, de a profiloldaladon nem jelenik meg a naptár.
10. Hogyan válthatom be a kuponomat?
Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a Kuponkód mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a Beváltás gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik, a rendelésed végösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.
11. Nem működik a kuponkódom, mi ennek az oka?
Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:
a. A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
b. Lejárt a kupon felhasználási ideje
III. Profilok esküvőjüket szervezők számára
1. Módosítani szeretném a Szervező oldalam kinézetét, mit tegyek?
Fiók/Adatlap szerkesztése menüpont alatt bármikor módosíthatod Szervező oldala kinézetét.
2. Hogyan tudom megbízni a kiválasztott szolgáltatót?
A Nuptia.hu oldal kizárólag a kapcsolattartást szolgálja. Szerződést az adott szolgáltatóval neked kell megkötni. A Nuptia.hu nem vállal felelősséget az esküvői szolgáltatói munkájának minőségével kapcsolatban.
3. Írhatok-e saját megjegyzéseket a szolgáltatókhoz?
Természetesen. Miután a Kedvenc kategóriába helyezted az adott szolgáltatót, az előnézetén a Saját megjegyzések szakaszhoz írhatod gondolataidat. Az ide írt megjegyzések nem kerülnek ki publikusan sehova, csak és kizárólag Te látod majd.
4. Hogyan találhatom meg az esküvőm napján szabad szolgáltatókat?
A Szolgáltatók/Összes szolgáltató menüpontra kattintva kiválaszthatod Esküvőm napján elérhető funkció segítségével listázhatod ki az Elérhetőségi naptárak szerint szabad szolgáltatókat.
5. Hogyan írhatok üzenetet a választott szolgáltatóknak?
A szolgáltatói profiloldalaknál megjelenő kis borítékra kattintva megjelenik az üzenetküldő rendszerünk.